fredag, april 04, 2014

Tröttheten



Nu tappade jag helt greppet om den fina bloggtakten jag haft på sistone. Har inte åkt in och föda eller nåt, har bara varit extra trött den här veckan. Extra trött och hängig, illamående och seg. Och just den här veckan har vi haft extra mycket program, typiskt. Måste tyvärr avboka en del eftersom Samuli tycker att jag skall "lyssna på min kropp". Så nu försöker jag lyssna på vad den vill säga, och den säger att jag skall vila. 

Jag har dock inte så mycket ro att vila, vill ju helst planera barnrum, gå på promenader i solen, träffa vänner, planera middagar, tvätta golv och torka golvlister. Men jag tar tupplurer med min amningsdyna istället, min räddare när det gäller att hitta en bekväm position att sova i. Och så hoppas jag på lite extra energi för veckoslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar