fredag, april 11, 2014

Storshopparn

Idag höll det på att gå riktigt tokigt. Jag tog ut min sista vintersemesterdag för jag har en del grejer att fixa och samtidigt gjorde jag också en sväng via galna dagarna. Jag skulle ju inte ha något, högst kanske en deodorant, men tydligen var shopping-genen på G för jag höll ju på att inte komma ut ur varuhuset. Måste riktigt tvinga mig själv att gå hem mitt i rundan för jag skulle ha ruinerat mig. Och fortfarande var det inget jag egentligen behövde, men det bara råkade dyka upp en massa produkter som jag kände att jag måste få. Skor, jackor, shampon, väskor, sjalar, babygrejs, ja what not. Jag shoppade alltså inte allt det där, men en del nog... Tur att magen sätter begränsningar till klädshoppingen. 

Här har jag hittat en jacka som går fast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar