måndag, april 28, 2014

Måndagssurprise

Spysjuka. Ingenting hålls inne. Det är inte så skoj med stor mage kan jag tala om. Att bara ligga ner med stor mage är inte heller så skoj, ryggont och obekvämt! Vi skulle på besök till barnmorskeinstitutet idag, vilket jag sett framemot, fick avboka det också. Nu är det jääättesynd om mig, åt nyss en bit melon och hoppas på att den stannar inne. Fast melon är ändå bättre att spy upp än bara tom magvätska. Jag undrar om det är lillen som sparkat på något olämpligt eller riktig spysjuka? Hur som helst riktigt obehagligt.

4 kommentarer:

  1. Nej nej nej : ( usch då och stackars dig!! Hoppas det går om fort! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåjo, riktigt skit. Men nog går det väl över förr eller senare :) Hoppas ni hålls friska! Kram

      Radera
  2. Neeej, stackars dig!! Hur mår du idag? Hoppas bättre!
    Kan inte ens tänka mig hur hemskt det är att använda "spymusklerna" då man har megamagen ännu!! Huhhuh! Kämpa på! Fast bättre nu än att vara skitorolig att bebin får det (om hen sku vara utanför alltså)... OM man nu orkar se det positiva i magafiru!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag är det nog bättre, allt hålls inne hittills :)
      Men usch vad spysjuka är vidrigt!!

      Radera