söndag, mars 16, 2014

Veckans outfits

Här kommer några outfits från förra veckan. Jag tycker att det hittills har varit riktigt skoj att klä gravidmagen. Ibland mera döjlande och ibland mera framhävande. Som jag tidigare nämnt fick jag en hög med byxor av Johanna i början, ett par gråa har jag köpt till. Jag klarat mig bra med mina vanliga övredelar, förutom tre t-skjortor som jag köpte på HM. Får se om jag klarar mig ännu de sista månaderna, ganska bra saldo hittills tycker jag.

Det roliga med att ha en ganska begränsad garderob är ju paradoxalt nog att det går mycket lättare att hitta nåt att sätta på sig på morgonen. Tror jag skall ta en ordentlig rensing i "normalgarderoben" här under våren. Gravidtipset är att variera bas t-skjortor med olika koftor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar