lördag, mars 29, 2014

Vad hände sen?

Vi kör en bild i timmen, hela lördagen genom min telefonkameralins.

Vaknade klockan 7.00 av att solen skiner.

Klockan åtta fick jag en kopp kaffe och HBL.

Klockan nio har vi stigit upp och äter morgonmål.

Klockan tio var det dammsugningsdags.
Klockan elva gjorde jag mig i ordning för promenad, Samuli hjälper till.

Jag promenerade med Linda runt södra Drumsö och tolvtiden åt vi en syltmunk på Voipojat (rekommenderar!), vi kunde t.o.m. sitta ute i solen på en lite improviserad terrass. 

Klockan ett var jag i duschen, inga bildbevis. 

Klockan två hade jag lunchträff med min man på Fratello i  Kluuvis köpcentrum.

Klockan tre spatserade jag på Alexandersgatan.

Klockan fyra befann vi oss på Ateneum och Tove Jansson utställningen.

Klockan fem körde vi hem över bron till vår lilla ö.

 Klockan sex var jag jättetrött.

Klockan sju prissatte jag lite loppisprylar, har beställt bord nu på Oranssitori på Drumsö.

Klockan åtta började vi förbereda maten, en avokadopasta. 

Klockan nio bloggar jag.

Nu tror jag inte det blir mera bilder för idag, ett avsnitt Modern Family på Tv och sen blir det nog sovdags så småning om. Har fått en helt annan dygnsrytm plötsligt. En skön lördag var det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar