torsdag, mars 13, 2014

Nytt stolbegär

Min kärlek till K-stolen har svalnat lite på senaste tid och nu kunde jag gärna se den här stolen på bilden flytta in i vårt hem istället. Just nu har vi bara lite utrymmesbrist. Vi har som tur fått sålt både lite extra stolar och ett par nattduksbord på huuto.net den senaste veckan, men ännu har jag lite problem med möbleringen här hemma. Skall ännu försöka bli av med en liten bokhylla och ett soffbord. Skötbord och spjälsäng borde ju också rymmas in någonstans.

About A Lounge Chair från Hay.


3 kommentarer:

  1. Vad är det för soffbord? Vi behöver ett nytt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte hitta en bild av det här på bloggen men tydligen har det inte fotats så mycket i det rummet. :) Det är alltså vårt gamla soffbord som vi hade i Tölö, brunt och lågt, långsmalt. Man ser lite av det här i bakgrunden på mittersta bilden
      http://lillamiasstoravarld.blogspot.fi/2012/03/fram-med-halaren.html
      Och här ser man färgen, mörkbrunt alltså:
      http://lillamiasstoravarld.blogspot.fi/2010/06/mias-day-of-fun.html

      Radera
    2. Okej, inte riktigt vad vi söker eftersom en orsak till att jag vill byta just är att jag vill ha ett ljusare. Vi får söka vidare :)

      Radera