lördag, februari 22, 2014

Papperssortering

Idag har jag sorterat papper i fyra timmar! Kan ni fatta... papper från studietiden, bankpapper, försäkringspapper, räkningar och allt möjligt onödigt som jag sparat. Om jag skulle göra det lite oftare kanske det inte skulle ta fyra timmar att gå igenom.

Jag har ett litet problem iom. att jag hellre sparar lite för mycket än lite för lite. Det gäller allting, kläder, papper, smink, tidningar, you name it. Jag försöker bli bättre på att slänga bort grejer, men det är svårt. Vad har ni för taktik? Slänga eller spara? Spara hur länge?

Förvaring från Granit

Jag borde hitta fina förvaringslösningar, hatar pappershögar runtomkring i lägenheten.

2 kommentarer:

  1. Mitt tips är just Granits förvaringslådor. Köp så fin förvaring att det blir som en hobby att sortera tråkiga räkningar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt som kan få sortering av räkningar att bli roligt är värt att testas!! :)

      Radera