måndag, oktober 25, 2010

Vinterplaner

Jag blir så ivrig nu! Håller på att spamma mina kompisar med vinterplaner, den här gången skidsemester! Har så många idéer och så många ställen jag vill åka till. Hoppas någon hakar på!
Här kommer lite inspiration:

Zermatt julen 2005

  
Serfaus 2006


Hintertux 2006


Pitztal 2007


 St. Anton 2007

Livigno 2008

Verbier 2010



Chamonix 2010



Vad konstigt egentligen, det ser ut som om det skulle ha varit bra väder hela tiden när faktum är att jag råkat ut för mycket skitväder också. Kanske man bara tar fram kameran när solen skiner?


3 kommentarer:

  1. Jag med!! Jag vill så fara och skida...nu!!!:-)Snö och solsken, längtar så...

    /C

    SvaraRadera
  2. Kom till Chamonix!!! Där finns det bra backar, bra fondue, och förståss utsökt skidsällskap ;-)

    SvaraRadera
  3. Vi har massor alternativ på listan just nu, men för tillfället lutar det mera mot Österrike eller Italien...tyvärr. Men det hindrar inte ett förlängt veckoslut i Chamonix därtill! :)

    SvaraRadera