onsdag, oktober 06, 2010

Känslosamt

Jag hade värsta känslo-berg-och-dalbanan igår på kvällen, mest positiva känslor, men sådär barnsligt, buhuuh vad det är vackert, snyft. Kände mig super sentimental (eller sentimal på Doni-språk). Helsingfors var så vackert, alla underbara höst färger! När jag sen fick träffa min vän C som jag inte sett på länge höll jag på att börja lipa (men jag höll god min). Jag gick omkring i stan när det börjat skymma och studerade människor och belysningen och kände stadens puls. Och så blev jag igen ledsen då jag började tänka på allt och alla som jag skulle sakna här ifall jag skulle flytta utomlands och jobba som jag ändå hoppas skall hända en dag. Buuhuu!

2 kommentarer:

  1. Voj söta du!:-) Det var också jätte roligt att se dig och nästa gång så får du nog lipa, jag ser inte konstigt på dig!:-) Jag har en teori om varför du är så känslosam men vi kan ta det fast på lördagen...:-)

    /C

    SvaraRadera
  2. Okej, ska bli spännande att höra din teori! :)

    SvaraRadera