fredag, oktober 08, 2010

Sommarminnen

Såhär i höstskymmningen sitter jag och drömmer mig tillbaka till sommaren, det var verkligen en händelserik vår och sommar, nu känns dem mycket mystiskt att kunna sitta hemma en fredag kväll.

Det började typ med en 80-tals 30-årsfest.


Sedan fortsatte det med en fartfylld valborg


Sedan bled det en inte-så-vit vecka i Italien

Inkluderande midsommarfirande

I juli blev det dags för bröllop nr. 2 för i år

Och helgen därpå bröllop nr. 3


Sommarens andra kräftskiva i början på augusti


Efter den kräftskivan åkte vi upp till Kokkelby på semester
Det gick ut på ungefär det här:

Och lite rökt fisk
Och lite segling

Sen blev det dags för bröllop nr. 4, en varm (!) och fin dag


Jag var inte sen med mitt party-trick

När vi kom hem var det dags för sommarens häftigaste festival


Sedan måste vi hoppa över ännu en kräftskiva utan bildmaterial och gå direkt till bröllop nr.5



Summa sumarum, fin sommar med många oförglömliga fina minnen!

3 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt att vi inte setts på hela långa sommaren.

    SvaraRadera
  2. Stämmer det faktiskt? Vi sågs en kort stund på stranden, men jo, förkastligt! Bör åtgärdas snarast! Saknar dig! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, en snabbis på stranden hade vi ju. hehe. Och ett litet försök att ses i kokkola som inte funkade. Jo, åtgärdas ska det snarast tycker jag!

    SvaraRadera