tisdag, januari 21, 2014

Kläder

Mina egna byxor började spänna rätt så tidigt under graviditeten och Johanna var snäll och försåg mig med en massa gravidbyxor. Dom har jag bott i sedan vecka 10 ungefär, och kommer säkert fortsätta använda dom när jag inte är gravid mera, så bekväma!

Förutom byxorna som jag fick och några strumpbyxor som jag införskaffat har jag inte behvöt shoppa gravidkläder ännu, skönt! Jag undrar dock ifall jag kommer behöva nån slags större jacka under vintern. Men det känns lite onödigt att köpa en ny jacka bara för en vinter. (Jag är inte bra på huuto-shopping eller lopptorg). Jag får hoppas på en varm vår så man kan gå med jackan öppen?

Denna från Zalando
 
Den här hittas på Asos

2 kommentarer:

  1. Klarade mej helt utan gravidjackor,under vinter gick dunjackan på o på våren hade jag som tur så pass vid jacka från förr att kunde köra med den. Köpte sedan från stadium en everest vind-vattentålig jacka som va typ en str större än normalt och har gått med den även graviditeten. Man kan klara sej ganska långt utan "gravid"kläder då typ toppar etc stretchar ju ganska rejält o vanliga tunikor funkar ju sen efteråt oxå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall nog försöka klara mig med Canada Goosen så långt som möjligt, ska nog gå nån månad ännu. Sen får vi hoppas på varmare väder! :)

      Radera