måndag, januari 06, 2014

Året som gick, september-december

Ännu hösten att gå igenom, här kommer september till december.
 
September

 Sommaren bara fortsatte och vi hade en skön kväll ute på hyddan i Sibbo. 

Så varmt att vi kunde sitta ute hela kvällen.

Startade HH2013, hälsohösten 2013. Började dansa salsa med Cilla. 

Jag hade det jobbigt med springandet, föga anande att jag var gravid. 
Sen blev jag riktigt sjuk och var däckad i några veckor.

I något skede tänkte jag ta ett test "ifall att". Det var positivt.


I början av september kom också Uno till världen.

Och i slutet av månaden dök en söt tös fram.

Oktober

 Hösten bara fortsatte vara otroligt fin. 

Micki fyllde år och vi gick på maskerad som smurfar. 

November

I november var det dags för kokkisota igen. Den här gången med hemflyttade geneveborna.

Vi firade farsdag i Kokkola. 

 Magen började växa så småningom, men än gick det bra att dölja. 

I november firade vi också Lennarts födelsedag, men då har jag tydligen glömt kameran hemma. 
Skrev bara fyra blogginlägg i november, verkligen en slö månad! 


December

 Jag plockade fram julpynten så snabbt jag bara fick lov, hade haft julfiilis sen oktober.

Vi firade självständighetsdag med James Bond tema. 

 Julen firade vi uppe i Kokkola 

Vi hade faktiskt snö på julafton!

Vi kom hem för att jobba lite i mellandagarna.

På nyårsafton klädde vi upp oss och gick på den fantastiska nyårsmiddagen.

Det var 2013 det. Vilket fantastiskt år med höjdpunkter som bröllop, fina resor, otrolig sommar och ett positivt graviditetstest. Tycker vi kör vidare med samma flow 2014, må det bli lika fantastiskt! 

2 kommentarer: