söndag, januari 12, 2014

Halvvägs

Nu är vi halvvägs i graviditeten, tänk vad tiden går fort! På fredagen var vi på vår andra (egentligen fjärde) ultraljudsundersökning och allt var bra med lillen. Jag började känna av rörelser för nån vecka sedan och nu känner jag av någonting varje dag. På kvällen är det oftast mest aktivitet i magen.

Två kilo har jag gått upp hittills, men jag antar att det kommer öka exponentiellt hädanefter. Vi fick förresten veta könet på bebén också, men jag tror vi håller det för oss själva åtminstone en stund. Ni får gärna gissa vad det blir!

7 kommentarer:

  1. Vilken söt mage :) En tös!
    H. Stefi

    SvaraRadera
  2. Definitivt flicka : ) och jätte fin mage! Tänk att ni redan är halvvägs! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gissar att ni får en pojke :)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på en pojke :) Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Oooh Mia - magen!! Love it!! :) jag tänker först "jooo, pojke!"...sen... "nää, flicka.... nej pojke!...flicka! Jag vet inte :) Allt passar er :)

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med era gissningar!
    Ganska jämt i gissninsleken :)

    SvaraRadera