söndag, december 09, 2012

Galor och fester

Jag är kanske världens sämsta bloggare för tillfället, men så går det ibland. Man är för upptagen med sitt glamourösa liv, springer på galor och fester och håller på. (obs, ironi!)

Jag har dock varit på en bloggala här i veckan, fick umgås med Linn, och träffa en massa roliga typer. Jag tycker dock att det var ganska lite folk där i år?

Lilla Mia och Lilla Hanna
Malena vann två priser

Här i helgen firade vi jobbets lillajulfest. Första julfesten på nytt jobb, alltid lika spännande. Vem skall slockna innan efterrätten och vem skall strippa på bardisken?

Här ser ni en av kollegorna. Jag är den yngsta i gänget, några av de äldsta har varit på firman i en eeevighet känns det som.

Efter en rundtur bland skelett och fladdermöss gick jag och vann hela firman plus bättre hälfter på skjutbanan. Nu fick jag så mycket street cred så ingen kommer våga säga emot mig igen.

Vi åt senare på Flada13 på Kalevagatan. Jag förstår inte hur vi har missat det här stället tidigare?
Roligt med nya restauranger, det var riktigt trevligt och mysigt. Sen blev det ett par drinkar, några danssteg och hotellsäng i centrum. Lyx att inte behöva köa efter en taxi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar