tisdag, december 11, 2012

ToDo-listan inför bröllopet

Två månader kvar till bröllopet och det känns oroväckande lugnt för tillfället. Kanske det är lugnet före stormen?  Jag tycker att det inte finns så mycket att göra för tillfället. Borde jag göra något?
Så här ser den uppdaterade ToDo-listan ut för tillfället:

- Fastställ gästlistan
- Designa och tryck upp inbjudningar
- Samla ihop adresser
- Skicka ut inbjudningar

- Boka hotellkvot
- Beställ bänd
- Beställ frissa och smink
- Diskutera med feststället om önskemål
- Fastställ menyn med kocken
- Bestäm resemål för bröllopsresan (kräver ett eget inlägg...)

- Klänning och skor åt bruden
- Vad skall brudgummen ha på sig?

- Vem skall sjunga i kyrkan?
- Boka bröllopsnatt
- Boka fotograf

- Hindersprövning
- Programblad
- Sittplacering och placeringskort
- Bordsdekorationer
- Blommor




Bilden från Pinterest

6 kommentarer:

  1. Här går det undan ! med denna fart kommer ni nog missa stormen :)

    SvaraRadera
  2. Vad jag minns var det just i det där skedet som mycket lite kunde göras. Alla bokningar är done men det är för tidigt att börja pyssla pynt etc. Så jag tror du kan ta det helt lugnt nu över julen i alla fall. Sitta och vänta på att gästerna börjar "o.s.a" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ta det lugnt och njuta av julen, check-det skall jag göra!

      Radera