måndag, december 17, 2012

Ett år

Idag är det ett år sedan han gick ner på knä och ställde den stora frågan.

Source: google.com via Maria on Pinterest


Det skall vi fira med att inte göra så mycket alls tror jag. Vi måste dock ta itu med ett misslyckat marmeladprojekt som sket sig igår, och så måste jag väl trotsa snöstormen för en stund och ge mig ut efter den (hoppeligen) sista julklappen.

Den här veckan är fullspäckad med program, så att man riktigt måste anstränga sig för att hänga med. Men på lördag, då skall jag luta mig tillbaka i min tågsits, peta in hörlurarna i öronen, sluta ögonen och inte öppna dem innan jag är framme.

4 kommentarer:

  1. Ha mena gratulera hela dagen men nej...så Grattis på förlovningsdagen!:-)

    SvaraRadera
  2. Hahahaaaa, tror du att du får VILA på tåget? Max och Alex bråkar redan om vem som paxar platsen bredvid Mia :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, okej, måste ladda ner en barnbok på telefonen så kan vi lyssna tillsammans :)

      Radera