fredag, november 30, 2012

Förlåt

Jag känner att jag skall vara väldigt tyst nu p.g.a. vad jag önskade mig i inlägget under...
Men jag tar ändå inte tillbaka det, sorry. Det snöar här varje vinter, varje gång är hälften av befolkningen lika sura. Jag myser lite inombords. Malin må komma och vrida nacken av mig nu, vi kan bjuda på lite vin och fredagsmums på samma gång!

Vad jag inte myser över är att Drumsö verkar ligga väldigt lågt på prioriteringslistan för plogbilarna. Jag tror jag får säga hej till min bil nästa gång i april.

Men hur går det nu, det finns inget dåligt väder, bara jäv**gt onödiga sommarkläder.

4 kommentarer:

  1. Jag myser också!:-) Måste stanna upp och njuta lite när jag gick hem, så vackert nu! Okej, alla hatar mig nu...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint att det finns någon som stöder mig! :)

      Radera
  2. det finns fler! be inte om ursäkt, jag hurrar för din önskan o vädret!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jee,vad bra! Det var ju helt underbart väder idag, snö och sol!

      Radera