måndag, november 01, 2010

Vad klappar ditt hjärta för?

På Sveriges TV4 gör de reklam för något försäkringsbolag (tror jag) och en känslobarometer. Bara för att jag inte hade något bättre för mig och råkade sitta med datorn i famnen då jag såg reklamen så gick jag in för att göra testet. Och hast du mich gesehen, mitt resultat var "en pistol", mitt hjärta klappar tydligen för en pistol? Hur skall vi tolka det här?
När sedan S gick in för att göra samma test så blev hans resultat "en pojkvän". Hans hjärta klappar tydligen för en pojkvän...haha! (jag tror han missade med frågan i början där man skulle välja kön)
Ni kan testa er här.

9 kommentarer:

  1. Haha.. :) Mitt hjärta klappar tydligen främst för skinka.. Nästa alternativ var en flickvän, och därpå följande en baby. Inte riktigt rätt. Inte alls rätt om man ska vara noga :)

    SvaraRadera
  2. Den föreslog: mulåsna, dromedar, clydesdale (vad är det?), travhäst
    och sen sen gav den upp. Kul!

    SvaraRadera
  3. Vet du va... jag tänkte på min kamera. Mitt svar blev.... wait for it.... DIGITALKAMERA. Som första alternativ.

    Very spooky. Har min hjärna gått o blivit digitaliserad o sänder signaler till min laptop?? Det skulle inte vara så underligt, med tanke på hur fast i varandra vi sitter så ofta. Laptopen och jag, menar jag.

    SvaraRadera
  4. Men Linda,har du också missat kön-frågan om du klappar för en flickvän?

    Pia, dina förstår man ju nästan-hästaktigt, som man kan rida på (dromedar). Men vad är en clydesdale? :)

    Hannah, antagligen svarar man i någon viss bana så om du har tänkt på kameran så kanske den kan lista ut det? Jag var inte alls konsekvent i mina svar så den trodde säkert att jag var helt galen-pistolen varsågod.

    SvaraRadera
  5. Mitt hjärta klappar för en Nalle, vad småmysigt ;)

    SvaraRadera
  6. Hih, nalle - baby, ganska nära? :)

    SvaraRadera
  7. Mitt resultat var studentförening?! Skrämmande..

    SvaraRadera
  8. Gjorde det på nytt = e i Norge på kurs och har det tråkigt ; ) och nu blev det Pojkvän?! Och jag e ju gift ; )

    SvaraRadera
  9. Hjälp, men kanske det betyder att du saknar Anton?

    SvaraRadera