måndag, december 08, 2014

Min önskelista



Det kom önskemål från jultomten om en till önskelista, nämligen min. Jag har jättesvårt att komma på nåt som jag egentligen skulle behöva, jag sitter ju mest hemma i trasiga mjukisbyxor och med mjökspyor på skjortan (lite överdrivet).

Men här kommer nu några tips:
1. Farangs kokbok av Tomi Björck och Matti Wikberg.
2. Efva Attling halsband, jag tycker t.ex. om Take no shit och Twosome halsbanden.
3. En sjal av By Malene Birger, jag lyckades få hål på en som fastnade i skötväskans dragkedja...
4. Lyxiga mysbyxor, de här är från Lexington.
5. En kamerablixt, en Nikon SB-700 sku vara prefekt. 
6. En kaffekanna, t.ex. den här från Stelton är snygg.
7. En dricksflaska i glas. Den här snygga kommer från Lifefactory.
8. Innetofflor, t.ex. dom här från UGG

Så om jag får låta fantasin flöda så här så kommer jag nog på en hel del, heh. Men det som ska bli roligast är att få fira julen med hela släkten, vi kommer att ha huset fullt och ännu mera kring julbordet. Det ska bli skoj!

2 kommentarer: