lördag, mars 17, 2012

Klänningstema

All respekt åt modebloggare som regelbundet postar dagens outfit, det är ju helt tokigt svårt att fotografera sig själv så att det också syns vad man har på sig.

Nåja, jag skall inte bli nån outfitbloggare men jag har dokumenterat ett klänningsprojekt som jag hade förra veckan. Bara klänningar hela veckan gick det projektet ut på.

Så här såg jag ut.

Måndag: Odd Molly

Tisdag: Ylleklänning från Marc O´Polo


Onsdag: Hunky Dory


Torsdag: Gant


Fredag: Marc O´Polo


Kanske jag fortsätter en vecka till, eller åtminstone tills klänningarna tar slut.

5 kommentarer:

  1. Vilka fina klänningar du har!! Använd dem oftare ;) speciellt di Marco Polo gillade jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Nå d e ju bra att det kommer lite kjoltyg till jobbet, bland alla tvåbuntade tyg :)

    SvaraRadera
  3. Mic- jag brukar använda klänningar ganska ofta på jobbet-enkelt och skönt! :)

    Tove- Jo absolut, men jag tror att dom inte kunde bry sig mindre om vad man har på sig där. :)

    SvaraRadera
  4. jätte snyggt! (och jag är jävig också, har samma randiga)

    SvaraRadera
  5. Tack! Och vad bra smak du har :)

    SvaraRadera