lördag, mars 17, 2012

Bloggträffen

En sjukt kul kväll igår! Jag hittade rätt bord och fann ett gäng glada bloggerskorLupolo.
Många nya bekantskaper, några bekanta ansikten, intressanta diskussioner och god mat.
Min pasta med bacon och fikon var faktiskt så god att jag inte kunde sluta äta, även om jag nått mätthetsgränsen för länge sedan.

Jag glömde visst kameran hemma så det blev en del mörka telefonbilder istället.


Vi fortsatte vidare till Glöd där vi antastade DJ:n en stund. Vi hade väl lite olika syn på vilken slags musik han borde spela.

Det är ett roligt fenomen det här, att man kan ha så skoj med "vilt främmande" människor. Det känns ju lite som om man känner varandra redan innan man ens börjat en diskussion.
Tack till er alla för en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Tack till dig med examenssyster ;-)
    Det var jätteroligt att träffas!

    SvaraRadera
  2. Det var superskoj, nu får vi vänta tills terrassäsongen börjar och göra det igen!

    SvaraRadera
  3. Ja det känns ju faktiskt lite absurt på nåt sätt att man varit ute i natten och dansat med vilt främmande typer. Men mycket bra typer! Det var skoj!

    SvaraRadera
  4. JDet var riktigt skoj! Så tack ännu så här en vecka senare. :) Roligt att träffa en massa nya, goa typer!

    SvaraRadera