lördag, mars 10, 2012

Kalas!

Ni behöver inte vara oroliga, vi fick mat igår. Det var Samuli som gav upp först.
Det blev en halloumisallad.




Idag har vi varit på gudsonens 2-årskalas! Hujsigt skojigt, en mängd nya leksaker som förde massa oljud.
Vi lekte med bilbanor och Star Wars svärd tills partypinglan själv meddelade att det är dags för oss att gå hem.


Kakan hade bakalitenkaka-Tove gjort.



Det var spännande med röken som kom när man blåste ut ljuset.


Sen började de stora pojkarna leka. Ekonomen i bakgrunden hade lite problem med ihopsättandet. Som tur fanns en diplomingengör på plats.

Nu blir det en lugn lördagskväll hemma med biff och kanske ett glas röttvin. Här är konstigt tyst...inga leksaker som tjuter.

3 kommentarer:

  1. Mia, varför är inte du på väg på bloggträff den 16.? Kom! Vi måste planera när vi ska gå på terrass i sommar.

    SvaraRadera
  2. Det har jag helt missat? På vems blogg planeras det?

    SvaraRadera
  3. Ah, just det, nu hittade jag. Jag är lite dålig på så långsiktig planering när diskussionen startades i februari. :)
    Jag skall fråga om jag ännu ryms med! Det skulle vara skoj!

    SvaraRadera