måndag, november 14, 2011

Still here

Nej, jag har inte gått i ide fast det är mörkt och ruggigt där ute, jag har bara varit upptagen. Med ja..ingenting egentligen. Helgen passerade förbi med diverse middagar och house warming parties, men mest satt jag och försökte koppla av samtidigt som jag försökte förbereda mig inför jobbveckan.
Vi gick faktiskt också på två lägenhetsvisningar på söndagen, mest på skoj, men kanske det är bra att värma upp för när det nångång gäller på riktigt.

Ja och så var det hurja spännande att följa med blåstestet på söndagmorgon


4 kommentarer:

  1. Blev faktiskt lite orolig över att du gått och gömt dig under en sten...

    SvaraRadera
  2. Flytta till Lövö!! A-bostadens grannar skall väl flytta utomlands!! Tänk - nära till stan, bra joggingvägar i naturen, nära till busfröna :)

    SvaraRadera
  3. Hmm...Lövö ligger kanske inte högst uppe på önskelistan. Men ni är ju förståss ett stort pluss! :)

    SvaraRadera