fredag, januari 21, 2011

Big plans

Jag har stora planer om hur effektiv jag skall vara den här helgen, S är borta och tränar hela helgen och jag får vara helt för mig själv. Nu tänkter jag stora tankar om att städa klädskåpet, organisera papper, tvätta golv, tvätta kläder, skrubba badrum, organisera lådor och allt det där som man bara borde göra. Hur mycket tror ni jag kommer att få gjort? Känner jag mig själv rätt så blir det en ganska liten del av allt det där jag tänkt göra...

Jag skall iallafall börja med att gå ut på ett glas med några vänner...för att nu inte trötta ut mig själv första kvällen.

2 kommentarer:

  1. Åh, låter lite farligt ;) Jag har lite samma planer och tänkte börja redan idag. Nu har jag suttit en timme och funderat varifrån jag ska börja... inte så effektivt :) Hoppas det går bättre för dig - lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ta ett glas vin, sätt på lite bra musik och låt inspirationen komma! :) Ett bra tips om du skall dammsuga är att klä dig i högklackat och sätt idpoden i öronen, mycket roligare! Lycka till! :)

    SvaraRadera