onsdag, september 08, 2010

Uttråkad

Jag håller på att bli galen, börjar snart krypa längs väggarna! Jag är så uttråkad, ensam och sällskapssjuk just nu. Men det kom jag på först när jag kom hem från min power-walk, lite för sent för att börja ringa runt och skaffa sällskap. Nu sitter jag här med min dator och hoppas på att sambon skulle komma hem från jobbet snart så jag får någon att tala med. Ibland får jag ett stort behov av att få vara ensam, men just nu skulle jag gärna träffa några vänner och skvallra över ett glas vin!

3 kommentarer:

  1. Äh, du borde ha ringt mig, också varit uttråkad som sjutton i eftermiddag.

    SvaraRadera
  2. Ja men detdär känner jag igen. Jag är samtidigt jätte mån om att få vara ensam regelbundet och ändå jätte ivrig på sällskap alltsom oftast. Molempi parempi :)

    SvaraRadera
  3. Molempi parempi, så brukar det vara! :) Linda, nästa gång ska vi vara uttråkade tillsammans!

    SvaraRadera