lördag, september 25, 2010

Sömnskulder & Date night

Idag har vi vaknat av den naturliga väckarklockan, det blev 9,5 timmars sömn! Jag tror det behövdes.
Vi njuter av det första lediga veckoslutet på typ ett halft år, åtminstone känns det som så.
Igår hade vi date night och gick först ut på middag och därefter såg vi Forks fantastiska show Pink Noise på Svenskis (eller Alexandersteatern). De är så otroligt duktiga att jag inte hittar någo väl beskrivande fina adjektiv. Men you get the point, mycket bra, se den om ni ännu inte gjort det!


Idag skall jag...tja jag vet inte vad jag skall göra, njuta av en ledig lördag!

2 kommentarer:

  1. låter skönt o fint! jag ska också njuta av en ledig lördag! ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jee, lediga lördagar är super! Njut och ha en trevlig helg! :)

    SvaraRadera