lördag, augusti 30, 2014

Sophie

Jag fick kleta på mig mascara för andra dagen i rad igår (nåt jag inte orkar med varje dag mera) för skulle ut bland folk igen. Jag fick i födelsedagspresent en kväll med Sophie Ellis-Bextor och Cilla. Cilla som sällskap och Sophie som underhållare. Så där överlag är det väl kanske skojigare med konserter där man känner igen sångerna och kanske kan "sjunga" med lite, men gårdagens konsert var faktiskt bra fastän det endast var enstaka sånger man kände igen. Musiken var vacker och hon sjöng bra. Kort som jag är uppskattar jag också konserter där man har sittplatser istället för att måsta stå och trängas med en massa två meter långa människor runtom en. Pluspoäng för Helsingfors Festspel där! 
 



Nu känns det som om jag varit på språng tillräckligt för ett tag, ikväll är det mannens tur som ska på 90-tals festival. Vi har därmed lördagsmys med Amos på tumis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar