tisdag, juni 03, 2014

Den här kroppen


Så här såg jag ut en vecka efter förlossningen, med ett kilo kvar till ursprungsvikten. Jag är otroligt imponerad över min kropp och hur den har återhämtat sig efter graviditeten. Efter allt som den utsatts för under nio månader med påföljande förlossning hade jag aldrig trott att det skulle gå så här bra. Jag inser att jag är otroligt lyckligt lottad, jag gick inte upp mycket under graviditeten, skulle tippa på 8 kg, och nästan allt blev kvar på sjukhuset. Men ändå, otroligt hur människokroppen fungerar. Tänk att den här kroppen har skapat - och burit på ett annat liv! 

Det att tyngden nu har fördelat sig lite annorlunda och man kanske är lite lösare runt magen och saknar fortfarande rumpa orkar jag inte ens störa mig på. Vi fixar det sernare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar