måndag, november 26, 2012

Omvänt

När man får ett MMS av sin mor som ser ut så här, och man själv sitter på jobbet, ja då känns livet lite orättvist. Speciellt då jag inte har några skidresor alls inplanerade för vintern (ännu).


Just nu rycker det lite i benen, skulle gärna åka på skidsemester med detsamma! Och ni må hata mig nu men jag skulle inte ha något emot lite snö här i huvudstadsregionen.

För två år sedan såg det föresten ut så här i slutet av november. Skidsäsongen inledd den 28.11 i Vihtis.

4 kommentarer:

  1. jag håller med dig!!! både om snö-önskan hit till hfors och skidsemester. som tur har jag en inbokad!

    hur gick förresten er frukostbords-jakt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu verkar det ju bli kallare till slutet av veckan, vi får hoppas det kommer lite snö också! :)

      Bordsprojektet ligger lite på is just nu, tyvärr :(

      Radera
  2. Jag vill också ha snö!! Och skidsemester tack! :-)

    SvaraRadera