söndag, augusti 21, 2011

Surprise parties and birthday cakes

Vi har haft en fartfylld helg med två stycken kräftskivor och två födelsedagsbarn! Det var mycket tisslande och tasslande föra veckan eftersom fredagens fest var en överraskningsfest för födelsedagsbarnet Cilla.

Vi stod alla på rad och väntade på att födelsedagshjälten skulle anlända

Hon kom fram glatt överraskad, "jag anade nog att något var på gång"
Sen var det dags för kräftor
 Och kaka
Jag fick sitta en stund med min lilla vän, han låg med stora ögon och lyssnade på våra snapssånger.


På lördagen var det min födelsedag, jag fick också en kaka och sång!
Efter frukosten så åkte vi iväg till nästa fest några kilometer bort.
Efter en lång lunch var det dags att sätta sig vid kräftisbordet igen
Hejhej!
Tusen tack till alla som var med för en rolig helg! Det är tungt med två kräftskivor i rad vet ni! Men vi klarade det galant och hann ännu kika in på min kusins konfirmationsfest idag. Nu tror jag dock att sängen kallar, dessutom känns det som om jag skulle ha en förkylning på kommande. Den skall jag försöka ignorera!

1 kommentar:

  1. Det var nog så fint ordnat och så gulligt av er, har fortfarande ett leende på läpparna!:-) Hoppas ni hade det roligt på lördagen och att du fira ordentligt! Har du fått kris ren?:-)

    SvaraRadera