torsdag, augusti 11, 2011

Jag behöver tips!

Just nu lider jag av seriös hårkris! Jag brukar försöka vara min frissa trogen, men det brukar inte gå så där jättebra, och på sista tiden har jag gått i medeltal två gånger på samma ställe innan jag sökt mig någon annanstans. När man en gång har varit otrogen så täcks jag inte gå tillbaka mera. Och nu har jag alltså kris, och min senaste frissa har nästa lediga tid om en månad. Jag vill ju gå nu!
Så, vart skall jag gå? Helst i Helsingfors centrum.

3 kommentarer:

  1. Vet inga om frissor men nu har jag klämt ur mig dikten du bad om :D Kanske den slutliga avslutningen eller så en början igen.

    SvaraRadera
  2. Emma på frisörssalongen Kaori på Stengårdsgatan. (i Crown Plaza hotellets byggnad). Henne går jag alltid till o hon e jätte jätte bra! Men hon brukar vara ganska busy så det kan vara svårt att få tid till henne genast.

    SvaraRadera
  3. Minna: Jee, den var bra! :)

    Johanna: Tack för tipset! Skall kolla upp det.

    SvaraRadera