tisdag, augusti 23, 2011

Nyaste nytt

Ny kamera och ny hårfärg! 


11 kommentarer:

  1. Tack! Eller var det positivt menat? :)

    SvaraRadera
  2. Blev det Emma på kaori eller någon annan frissa? :) h. Johanna N

    SvaraRadera
  3. Wow, snyggt hår! Vilken kameramodell är det?

    SvaraRadera
  4. Johanna: Jo, det blev Emma! Hon blev helt rörd när jag sa att du rekommenderat henne! :)

    Linn: Tack! Det blev en Nikon D90, nu måst jag bara lära mig att använda den... :)

    SvaraRadera
  5. Jag är avis på båda två!

    SvaraRadera
  6. Jo, det var positivt : ) Mera bilder!?

    SvaraRadera
  7. Kul! :) Hoppas du e nöjd med frissan o håret! Ifall du behöver bra fototips (vad man ska fota och hur) så kan ja rekommendera Scott Kelbys böcker. Dom e jätte bra! (och nej, jag får inte provision på mina rekommendationer ;) ) Ha en fin höst!

    SvaraRadera
  8. Wow!!! Båda ser prima ut! :)

    SvaraRadera
  9. Tack tack till alla! :) Johanna, jag skall ta och kolla upp hans böcker! Tack för tipset igen :)

    SvaraRadera
  10. Jätte fint!! Alltid härligt med något nytt, fick själv nu också lust att gå till frissan...:-)

    SvaraRadera