torsdag, mars 04, 2010

Nu förstår jag!

Igår gick det upp ett ljus för mig, det handlade om Sambons förändrade inställning till mitt oändliga shoppande. Tidigare har jag fått kommentarer som "men har du inte ren en sådan tröja", "vad skall du med ett par skor till? Har du inte tillräckligt redan?", "det rymms inga mer kläder i din garderob" och "behöver du verkligen den där". Men den senaste månaden har jag fått kommentarer som "men vad fin, jag tycker absolut att du skall köpa den" och "om den gör dig lycklig så skall du absolut slå till".
Nu förstår jag varför!! Så att han skall känna sig bättre för att ha köpt den här väldigt nyttiga grejen som man absolut inte kan leva utan.. Suck!!

4 kommentarer:

  1. Din teori är helt lösryckt och alldeles felaktig.

    SvaraRadera
  2. Nää vet du Mia, sambon använder sig av omvänd psykologi!! Han vill få dig att säga jaa nå kanske är det som du säger men inte kanske jag ändå sedan heller köper den...

    SvaraRadera