torsdag, mars 18, 2010

Höjden av fräckhet

Dagen började så fint idag, solen sken och en mystisk vacker dimma låg över isen. Så kommer jag till jobbet och märker att någon har stulit min stol! På min plats stod en annan, mycket sämre stol. Det var dock höjden av fräckhet. Jag menar, om nån vill låna min stol, så varsågod, men lämna gärna tillbaka samma stol som du lånade. Nu fick jag ägna flera minuter för att försöka ställa in den nya stolen som jag vill ha den. Dessutom var armstöden lösa. Fnys. Nåja, en dag till, sen drar jag iväg på semester, kanske stolen dyker upp under tiden.

2 kommentarer:

  1. Sådär är det alltid på vårt jobb. En arbetskompis som är jättesur på stoltjuvarna har bundit fast sin stol med ett band i hyllan.

    SvaraRadera
  2. Haha! :) Det var en bra idé!! Vi har haft problem tidigare med mus-tjuvar också, det är lite jobbigt. Måst tejpa fast den i bordet. :)

    SvaraRadera