tisdag, mars 02, 2010

Ångest på delikatessen

Jag hade världens värsta shoppingupplevelse på den nya delikatessen idag. En halv timme strosade jag runt med tom vagn, hittade inte på något att shoppa. S skrev ett mejl till mig att han förväntar sig att maten skall vara klar när han kommer hem från gymet, vad gör man inte för sin käraste. Men panik fick jag! Man skall nog planera uppköpen innan man går till butiken. Jag försökte kolla vad de andra människorna hade i sina vagnar om jag skulle få någon inspiration, men det hjälpte inte. Sen ringde jag Cilla och fick lite hjälp på traven. Jag kom till slut hem med en massa diffust, det blev lite kokkisota-feelis över det hela. Försök nu sen sätta ihop något av helt konstiga ingredienser. S åt iallafall snällt, han vågar väl inte klaga.

Imorgon väntar en riktigt skit-dag, bara tråkiga saker på programmet! Nu skulle jag bara villa gömma mig under täcket och vakna på lördag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar