fredag, februari 26, 2010

Resultatet

Den här ishockeyn blir ju till ingenting, lika bra att blogga lite istället. Jag skämtade idag att jag stänger av tv:n vid 5-0, men jag trodde ju aldrig på riktigt att det skulle gå så...

Men middagen då? Jag hittade receptet på den här boggen. Jag sökte lite slumpmässigt omkring på google efter recept på pumpa och hittade det här. Måste säga att receptet måste modifieras lite innan det blir perfekt, idag så tog chevresmaken över den söta pumpasmaken lite väl mycket. Men gott var det ändå. Uppläggningen var inte så estetisk, stora bleka raviolin. Fyllningen var lite knapp, så vi strödde på mera av den på raviolin istället. Receptet till pastadegen hittar ni här.

 

Jag gjorde lite focaccia också.
 

1 kommentar:

  1. Låter gott, kanske de blir en rätt på nästa flickmiddag :) Jag gav också upp tittandet, hoppas på bättre resultat i slalom...

    SvaraRadera