lördag, februari 27, 2010

Lördagspyssel

En lördag med inget dagsprogram inplanerat! Jag tänker göra absolut ingenting. Bädda ner mig i soffan under filten med en hög tidningar som jag inte hunnit läsa.
Mamma och pappa hade ett fem timmars-flygbyte här i morse så de kom hem till oss på frukost, vi satt vid frukostbordet mest hela förmiddagen och åt, drack kaffe och gjorde duellen (svåra frågor idag!). Nu försvann S för att hjälpa till med en flytt och jag njuter av mitt eget sällskap. Me, myself and I. Jag lovar, jag kommer att vara uttråkad om en halv timme. Eller så får jag dåligt samvete för att jag inte gör något. Skall ändå göra ett försök.
Ikväll blir det middag hemma hos MicPic&Joey, där serveras alltid utsökt mat!

1 kommentar:

  1. Låter alldeles underbart med slö dag. Om middagen ikväll också. Hälsa med dig! Kram

    SvaraRadera