onsdag, oktober 28, 2009

Vart tar alla dygnets timmar vägen?

Det tog mig ungefär en timme på mådag morgon att glömma att jag hade varit en vecka på semester. Nu känner jag mig inte alls utvilad och inspirerad mera. Mitt "möte" på mådag eftermiddag gick helt uselt, jag fick inget vettigt ur mig, jättepinsamt! Min finska är inte så stark, och särkskilt när man är trött och tom i huvudet så blir det liksom extra svårt att bilda meningar.. usch! Borde kanske flytta till Sverige?

Jag borde nu få några extra timmar i mina dygn, någon som har att dela med sig? Vi funderade här på jobbet att göra om ett mötesrum till en sovsal, då sku vi hinna jobba mera effektivt och inte sätta onödig tid på jobbresor.

1 kommentar:

  1. Om du hittar några extra timmar, ta och skicka dem hit till Åbo. Behövs även här :)

    SvaraRadera