tisdag, januari 02, 2007

Gott nytt år!!!

Har inget fiffigt att skriva... Julen kom och gick, jag firade julafton och dagarna efteråt uppe i Kokkola med familjen och stora släkten. På julafton hade vi släkten hos oss och på annandag jul firade vi mammas födelsedag hos kusinerna.

Jag kom ner till Helsingfors för en vecka sedan och här har jag bara njutit av Helsingfors regnväder och att få vara med Samuli. Mickus födelsedag firades med buller och bång den 29 och nyårsfirande blev det på restaurang Saslik.

På söndag bär det av till Innsbruck igen. Det känns konstigt att "måsta" åka iväg igen när jag nu har vant mig vid att vara ”hemma” igen. Men nu är det bara en månad studier i Innsbruck kvar, sen kommer jag hem den 18.2.





Mickus party
















Nyårsmiddag på Saslik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar