tisdag, januari 30, 2007

Pitztal & Uniball

Efter min tent förra tisdagen har jag gjort mitt bästa för att slippa studera... På torsdag gjorde vi en roat-trip till Garmisch med Kjetil, han skulle köpa nya skidor och jag lyckades också komma hem med en hjälm (!) och nya handledsskydd. På fredag fick jag redan chans att testa min nya hjälm när vi åkte till Pitztal med norrmännen och Rikke. Det var den absolut bästa skiddagen hittils, det hade snöat i veckan så det fanns gott om snö och solen tittade också fram på eftermiddagen.
På lördagen var det dags för UniBall, en superstor fest i stil med vår årsfest fast massor större. På balen fanns det 6 olika salar med olika teman/musik, med live-bänd i nästan alla salar. Supercoolt! :)

Mun-mot-lås-metoden

Stuck in deep snow


Förundrade norrmänn


Bevis åt pappa att jag använder min hjälm


Jag och Hermance på balen

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Jag vill också skida!! Är så avundsjuk nu...morr! Njut för min del också Mia!:-) Wow, balen verkar ha varit super - sku också vilja gå på nån jätte fin bal! Nå, jag får väl nöja mig med årsfesten om några veckor!:-) Sköt om dig Mia och vi ses snart!

    Stor kram,
    Cilla

    SvaraRadera