måndag, maj 25, 2015

Nytt badrum och hemma äntligen!

Flytten i lördags gick fint, men vi hade nog lite mer grejer än jag räknat med. Vi åkte inte tillbaka med två billaster som vi kom dit med kan jag säga. Snarare fem. Vi hann på ett födelsedagskalas på dagen mellan varven och så var vi hemma passligt till Eurovisionen. Här är ju ett kaos nu, jag förstår inte vart jag skall packa upp alla saker när skåpen är färdigt fulla? Bara att börja slänga bort saker!

Så här blev badrummet efter renoveringen. Vi valde att sätta in de gamla möblerna eftersom de ändå kommer att rivas ut snart (rörrenovering...jag vet, passlig tajming). Men det är fräsht och skönt med nytt! Städarna här hade dessutom gjort ett superjobb, jag tror de plockat ut precis allt ur köksskåpen och diskat samt torkat av. Även böckerna i bokhyllan var dammfria, vilken lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar