torsdag, juli 11, 2013

Istället för tavlor

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle göra tavlor av några utvalda bilder från bröllopet för att hänga  ovanför sängen, men känner jag mig rätt kommer det att ta ganska länge innan det sker.
Som en nödlösning tog jag testbilderna från tackkorten och tejpade upp dem på väggen. (Vi vet ju dock alla hur det brukar gå med nödlösningar...)

Helt skoj blev det, förutom en liten bisak som att de vill trilla ner vid första vindpust.



Ända sedan vi böt plats på sovrummet och arbetsrummet har båda rummen lidit av att inte riktigt hittat sin form. Nu har jag påbörjat sovrumprojektet på allvar, köpt gardiner och en gardinstång också. Nu måste jag bara försöka få "nån" att skruva upp den.

1 kommentar:

  1. Bänkskärm för skola

    Om du är intresserad i bänkskärm för skola sedan vi erbjudande en enkel bänk skärm och Bänkskärmar för skola. Den är 35cm hög och kommer som standard med vårt ljudmönster.
    to get more - https://www.silentdecor.com/bordprodukter/

    SvaraRadera