fredag, juli 19, 2013

30 Kryssning

Igår firade vi att några kompisar fyllt 30 för ganska många år sedan, men bättre sent än aldrig eller hur? Födisbarnen hade fixat en stor partybåt som guppade omkring med oss i några timmar utanför stan. Det regnade och var riktigt ruskigt när vi åkte iväg men plötsligt blev det hur fint som helst.

Vi fick se en fin solnedgång

Lustig skyt, hur skall jag då spegla mig?

En bra regel, har du tappat bort din man, kolla DJ-ständet.
 Vi tog iland vid salutorget efter solnedgånen, jag försökte tvinga stackars Anne att komma med oss på en drink, hur argumenterar man mot nån som skall kasta spjut nästa dag? Som tur kom jag sedan på att jag inte är på semester utan skall jobba nästa dag så letade reda på min man och gick hem. Det är farligt att umgås med folk som är på semester.

2 kommentarer:

  1. Aj du hade jobb följade dag! Hohoh!

    Tack för att du tog väl hand om mig på kryssningen, jag skulle inte ha klarat mig utan dig. (Och sorry att jag skriver detta hundra år efteråt, men jag har aldrig varit snabb.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var kanske inte den första på plats på jobbet följande morgon...

      Det var superskoj att träffa dig, och du klarade ju dig jättebra!:)

      Radera