tisdag, mars 19, 2013

Skön helg

Förra helgen var kanske den skönaste på eeevigheter! Inte precis väder att sitta hemma och blogga.
Konstigt det här med våren, hur man varje år blir lika förvånad av energin som solen ger.


Jag tror vi var utomhus lika mycket under helgen som vi varit hela vintern hittills (resan ej medräknad).


På lördag hoppade vi i bilen och körde till Messilä, S hade köpt nya skidor som skulle testas. Jag dammade av mina retroskidor från 90-talet. Det gick också helt bra, fast jag blev lite (mycket) frestad att köpa nya skidor själv också. Vanligtvis åker jag ju snowboard.

Messilä var förresten bättre än jag förväntat mig. Backarna är ju korta, det kommer man inte ifrån, men själva området var större än jag trott och backarna var i utmärkt skick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar