onsdag, mars 13, 2013

Frågor och svar

Nina skickade vidare några frågor åt mig här för en stund sen, skall försöka svara på dem nu!

1. Har du någon favoritmaträtt / favoritrecpt? Dela med dig.
Oj, det beror på vilket humör jag är på. Så nej, jag har egentligen ingen favoritmaträtt.
Vi äter mycket pasta, det är gott! Grillad inrefilé med vitlöksmajonnäs eller rökt fisk och nypotatis är också gott. Kantareller, ceviche och kräftor. Kinuskitårta, bebéer, macarons, ostar. Kanske inte räknas som maträtt? Nu blev jag förresten hungrig!



2. Senaste film du sett?
Breakfast club. Samuli har ett projekt på gång där jag tvingas se gamla klassiker som jag hittils inte har sett.
Till kategorin hör även Star Wars, Indiana Jones, Gudfadern, ja listan är lång...

3. Var eller när mår du som bäst?
Vid havet! På sommaren. Just nu skulle jag gärna fly undan den här kylan.

Njuta på bastuverandan en varm sommarkväll.

4. När grät du senast?
På vårt bröllop, grät mig igenom hela vigseln typ.


5. Vad kan du inte leva utan?
Så här allmänt eller i en nödsituation? Jag skulle vara fruktansvärt olycklig om jag tvingades leva utan min familj och mina vänner.

Nåt mera ni vill veta när jag en gång är i farten? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar