fredag, januari 04, 2013

Årsresumé del 1

Dags för en tillbakablick på år 2012, är ni redo? Då kör vi!

Januari

Jag började året med att säga upp mig från mitt jobb. Vi började leta efter lägenheter på allvar, sprang på visningar och så. Som riktiga vuxna människor.

Vi firade vår förlovning, både med vänner här i stan och med släkten uppe i Karleby.

Anton fyllde 30 år och vi gick på Antongala.

Vi åkte på kryssning till Stockholm och så började jag på nytt jobb i slutet av månaden.

Februari

 Vi köpte lägenhet!

 Gick på kusinbröllop

Mars

Gudsonen fyllde 2 år och vi försökte febrilt bestämma datum för bröllopet, det var lättare sagt än gjort.


Jag hade avskedsfest med gamla kollegor och så letade vi fram våra halare och gick på CN-Drabbning.

April

Jag åkte till Chamonix

Vi åkte till London med tjejerna

Maj

 Vi ordnade traditionell Vappenfest

 Besökte restaurangdagen

Seglade runt Emsalö

 Gick på babyshower

Juni
Vi åkte upp till Jakobstad för gymnastikfest

Hade en sista middag på balkongen

 Började packa ihop lägenheten

Firade midsommar i skärin

Det var första halvan av 2012, vilket fint år så här långt!

2 kommentarer:

  1. Inga små saker du sysslat med ifjol! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var faktiskt ett innehållsrikt år jo! :)

      Radera