söndag, januari 01, 2012

Gott nytt år!

Så här skrev jag i början på år 2011:
Jag vill få mera till stånd det här året, ändra på saker som jag inte lyckats ändra på. Sluta fundera och ta tag i saker. Lite sisu och perkele här nu! 

Hur gick det då? Nja, inte så hemskt bra till en början, här nån gång i höstas fick jag faktiskt lite panik över att ingenting hade ändrats, jag satt fast i precis samma situation som i början av året. Mot slutet av året blev det dock bättre, jag menar det kunde ju inte ha slutat bättre! Och nu kan jag nog se tillbaka på år 2011 som ett fint år, men 2012 skall nog bli ännu bättre skall vi se till!

När man har firat in det nya året så fint som vi gjorde så kan det ju inte gå fel. Ingredienserna till en lyckad nyårsfest är till exempel ett gäng fina typer, lite frågesport och tävlingsanda, lite bastubadande, mycket god mat och lite bubbligt.

Man placerar killarna i köket

För att trolla fram till exempel blomkålssoppa, musslor och kött.'


Där emellan kan man leka lite med den minsta festprissen

Man kan fösöka sig på ett gruppfoto

 Och skåla in tolvslaget mellan huvudrätten och efterrätten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar