söndag, januari 08, 2012

En söndagsbrunch

Vi ställde till med lite brunch så här söndagen till ära. Ett helt gäng glada typer dök upp och vi åt tills vi sprack.

 Om man bär in balkongsbordet så rymms det lätt elva personer runt bordet.

 Skumpa för att fira de nyförlovade (oss)


Jag fick en tre-kilos gummibärchen av mina brorssöner till julklapp, nu var ett perfekt tillfälle att bjuda på den.

 Den var mycket jobbig att skära, måste ge feedback åt någon.


Jag åt så mycket att jag inte varit hungrig på hela kvällen, jag undrar om jag ens kommer att klara av att äta något imorgon.

3 kommentarer:

  1. TACK för fantastisk brunch!!! Det var sååå gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack massor! Vi behövde också bara en lätt kvällsbit, ett tydligt tecken på att maten smaka då man åt så mycket!:-)

    SvaraRadera
  3. Ni e bäst! :) Jag tror jag kom på vad den saknade biten var också som anton talade om.

    SvaraRadera