onsdag, oktober 26, 2011

Ursäkter

Vad jag BORDE göra nu är packa. Vad jag egentligen gör år typ allt annat jag kan komma på. Dammsuger, syr knappar som lossnat från förra årets vinterjacka, radar mina tröjor i klädskåpet, tittar på gossip girl och så vidare... (bloggar gör jag ju tydligen också) Jag ignorerar flitigt resväskan som står mitt på golvet och tycks glo på mig.

Imorgon kommer alltså S hem, han kommer faktiskt hem med samma plan som jag flyger bort med. Om vi har tur så kan vi vinka åt varandra genom glaset på Geneves flygfält. För jag skall spendera helgen med ett gäng fina människor i staden bakom bergen.


3 kommentarer:

  1. Haha, jag gör precis samma sak just nu! Skjuter upp packandet och bloggar istället. :) Ha en trevlig resa! Själv åker jag till Hamburg i helgen.

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa du med! När var det du skall flytta dit?

    SvaraRadera
  3. Jag flyttar om ca en månad, i slutet på november. Spännande. :)

    SvaraRadera