måndag, oktober 17, 2011

Ursäkta att jag är sen men...

Jag har beställt en ny tysk TV-kanal, denna TV-kanal råkar visa "alpenpanorama" på morgnarna. Av någon konstig anledning tycker jag det är sjukt intressant att lysnna på joddlande österrikisk musik och se live-streem bilder från de olika skidorterna i Österrike.


När jag var på utbyte i Österrike hörde det till att kolla på kanalen varje morgon. En kort överblick av snöläget på de närbeläggna skidorterna och man visste vart man skulle styra bilen för dagens skidåkning.

Nu har det dock bara lett till att jag är sjukt sugen på att resa dit, och till att jag försenat mig från morgonmöten...

4 kommentarer:

  1. Låter som en fullt godtagbar orsak till att vara sen enligt mig! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, det tyckte jag också! :)

    SvaraRadera
  3. Hihi, vi har också samma kanal och haft nån månad. Det är helt jätte skönt och avslappnande att titta på den, t.ex en lugn och skön lördagmorgon!:-) Men sant, man får lite lust att själv vara där...

    SvaraRadera
  4. Kanske vi måst börja planera vinterresa :)

    SvaraRadera